از خواب شیرین ناگه پریدم!

دیروز داشتم فکر می کردم که اگه همین روند پیش بره، قطعا دیوونه می شم و پـــــاک عقلمو از دست می دم...!!!!

 

روز و شب کارم شده فکر و خیال!!

چه اتفاقی داره می افته؟

زمان داره منو به کجا می بره...؟!

من خودمم نمی دونم...!

 

آره...!

من سه سال توی خواب شیـــریـــن بودم...

و با آدم های شیـــــریــــن تر ... ،

که بهشون بدجوری وابسته بودم و همینه که اعصاب منو داره با یخ شکن میشکنه ....!!!

ولی من از خواب شیرین، ناگه پریدم!!!

 

پ.ن : خاطرات گذشته، منو می کشه آرومـــــ ...

پ.ن2 : روزای روشـــن ، خداحافظـــ ...



نظرات شما عزیزان:

ريحووونه
ساعت11:39---11 تير 1393


ماازهم جدانميشيم مگه نه؟؟؟

اصن نگران نباش مال بد بيخ ريش صاحبش
پاسخ: ما از هم جدا نمی شیم ... آره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:,ساعت 9:19 توسط violinist|